Pengalaman oh pengalaman

Salam.

Ini first time saya menulis di laman blogger. Apa nak tulis? Saya membuat blog nie hanyalah semata - mata nak cakap sorang sorang tau. hikhik.
Ade kawan tp suka cakap sorang.bhaha. Ini orang banyak aneh.
Whatever orang nak cakap pon but kita kne jadi diri kita ofcoz. Agree on that part 101% 



Nama diberi NURAIHAN BINTI AB HAMID. Selalu kwn2 panggil raihan jew. Sometimes ade jgak yg panggil An, Rai and Han jew pon ade. Haha, Kadang2 funny jew dengar.
I'm student of Diploma in Industrial Chemistry. Tahun akhir. eh bukan dah abes kew skg nie. Okay2. Lupakan tentang itu. 

Now saya tengah bercuti selama 7 bulan. WOW...gila lama. TT.TT
Nie pon dah sewel nie. Bercerita ttg cuti lama ofcoz kita akan terfikir utk bekerja part time rite?? But i'm actually did it. Several times.isk isk. Byk kali percubaan utk bekerja, tp saya byk pantang larang nyer. Aduiihh..xboleh balik mlm, xboleh kerja jauh dari rumah, xboleh kerja tak tentu masa. Dan byk lagi. Finally, tersadai lah disini. DI PULAU HARAPAN.

Now i work as a typist. Tapi bezanyer disini kerja nie tak bertauliah. Xpe lah. Janji ade gak mende nak buat. Selain dari tue, saya dapat hobi baru iaitu bercakap sorang. So i decided to write all my thought on a piece of 'KERTAS'. Whateva. Disini lah akhirnya saya. HAHA.


Thanx sbb sudi baca, sila lah komen yep..=)

2 budak mengomel:

9n0L4 berkata...

1st entry raihan mmg terbaikkk. ;)

rAIHan berkata...

@9n0L4 haha..malunya..>.<

Copyright @ NURAIHAN AB HAMID. Credit Image to Google
Faded Red Hand Blue Bow Heart Fruity Strawberry Heart